Real Club de Golf El Prat

El Reial Club de Golf El Prat és una entitat amb més de cent anys d’intensa trajectòria que avalen el seu prestigi, sent considerat un dels millors camps de golf del panorama internacional. A part del seu paisatge idíl·lic i de la seva bellesa i sostenibilitat, també ressalta en el vessant esportiu: és el club més guardonat d’Europa i té nombrosos professionals en actiu en els diferents circuits nacionals i europeus. El Reial Club de Golf El Prat compagina el seu lideratge en l’àmbit de la competició amb el caràcter familiar que impregna tots els seus serveis. La Fundació Damm, com a col·laboradora de l’entitat esportiva, participa en l’organització de diversos esdeveniments que se celebren al Club al llarg de l’any, com ara el Torneig Nadalenc, la Festa d’Estiu o la clàssica Copa Harmon.