Amb 13 anys, a l’Ari li van diagnosticar leucèmia. Des d’aleshores, una part de la seva vida va canviar. Llargues estades a l'hospital, tractaments de quimioteràpia i radioteràpia i un trasplantament van passar a formar part del seu dia a dia. El maig de 2015, durant l’organització d’un concert solidari, l’Ari va recaure en la malaltia i van decidir que els fons recaptats es destinarien a millorar les condicions de vida dels pacients amb leucèmia. Durant el 2016 el prestigiós cuiner Nandu Jubany va lligar el seu projecte per córrer el Dakar a la divulgació i la recollida de fons pel Projecte ARI (Assistència Recerca Intensiva). Va ser aleshores quan la Fundació Damm s'hi va sumar. En Nandu no va poder anar al Dakar per una desafortunada lesió però tots els recursos obtinguts van anar destinats íntegrament a la millora en el tractament de les persones amb leucèmia, així com en avançar en el camp de la investigació.