Fundació Tomando Conciencia

La Fundació Damm ha col·laborat amb la Fundació Tomando Conciencia a través del projecte ‘Batecs a Consciència’, que té l’objectiu de cardioprotegir els camps de futbol no professionals amb la instal·lació de desfibril·ladors automàtics i promocionar els hàbits saludables entre els més joves. Tomando Conciencia és una fundació que té com a objectiu generar impacte positiu a través de la creació de projectes de caràcter social i donant altaveu a iniciatives que contribueixen a la construcció d’una societat millor. Carlos Sánchez-Llibre i Luis Comajuan, que estan al capdavant del projecte, ho fan assumint i desenvolupant campanyes de comunicació sense cost pels projectes socials i, a més, donant-los suport econòmic.