Fundació ESADE

ESADE és una institució acadèmica universitària independent, sense ànim de lucre, creada l'any 1958 a Barcelona per iniciativa d’un grup d’empresaris i de la Companyia de Jesús. Desenvolupa la seva activitat acadèmica fonamentalment als seus campus de Barcelona i Madrid en tres àrees principals d’activitat: formació, recerca i debat social. Des d’una visió compromesa amb el desenvolupament personal i la responsabilitat social, ESADE aplica un model d’aprenentatge basat en el desenvolupament d’habilitats i competències professionals i directives. A part del seu vessant educatiu, ESADE és també un lloc de trobada per a nombrosos empresaris, directius, acadèmics, juristes, polítics i representants de la societat civil. En els més de 270 actes que la institució organitza anualment hi participen al voltant de 20.000 persones.