Festival de Música del Monestir de Cervià

Amics de Cervià Antic és una associació cultural creada el 2011 amb l’objectiu de fomentar el coneixement, la recuperació i la divulgació del patrimoni històric i cultural de Cervià de Ter, un poble petit i poc conegut, però que amaga un patrimoni sorprenent i un dels conjunts monumentals més atractius de les terres gironines. Aquesta iniciativa és fruit de la col·laboració amb la prestigiosa promotora Ibercamera, compromesa des de fa més de 30 anys amb la promoció de músics i intèrprets catalans de reconegut virtuosisme i projecció internacional. Les persones que formen part de l’Associació Amics de Cervià Antic, presidida per Gerard Oliver, volen contribuir amb les seves accions a l’enriquiment cultural del nostre país i el de les futures generacions.