Club de Golf Llavaneras

El Club de Golf Llavaneras és un club fundat l'any 1945, consolidat i ple de vida la prioritat del qual és aconseguir l’excel·lència en els serveis que ofereix i en l’atenció al soci i al visitant. El camp de 18 forats i Par 70 està assentat sobre 34 hectàrees d'un terreny suau, amb el disseny original de l'arquitecte britànic F. W. Hawtree i ampliacions posteriors dels dissenyadors espanyols Ramón Espinosa, Magí Sardà i Alfons Vidaor. Tècnicament parlant, el Club de Golf Llavaneras ofereix un recorregut exigent, de 5.028 metres de llarg, amb carrers estrets però ben definits, ‘greens’ de grandària mitjana protegits per búnquers i on l’aigua té presència en la seva justa mesura al llarg del mateix. Es tracta d'un camp apte per a tot tipus de jugadors, des dels més novells fins als més experimentats.