Associació Amics de la Música d’Avinyó

El projecte Tallers Musicals d’Avinyó ofereix oportunitats d’iniciació a la música, desenvolupament i perfeccionament en aquest art. Aquest treball pedagògic i artístic és portat a terme amb un cos de docents de diferents universitats, escoles, centres catalans i estrangers que aporten la seva llarga experiència teòrica i pràctica als assistents. Els objectius generals dels Tallers són els de fomentar l’intercanvi humà i artístic entre músics i mestres de diferents indrets, nivells i edats i el de poder oferir al públic diferents concerts i jams, on alumnes i professors en són els protagonistes. Els Tallers Musicals d’Avinyó és un projecte pedagògic-musical fundat per Montserrat Villar que ofereixen cursos d'iniciació, de profundització i de formació continuada.